Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az NHKV Zrt.-nél a 2023. december 23. – 2024. január 2. közötti időszakban teljes leállás lesz. Ezen időszakban Társaságunk egyes területei vonatkozásában a munkavégzés, illetve az egyes folyamatok az alábbiak szerint alakulnak.
Postai küldemények:
Postai küldeményeket Társaságunk december 22-én 12 óráig fogad, január 2-ától a megszokott munkarend szerint zajlik a postai küldemények fogadása és feladása. 2023. december 23. és 2024. január 2-a között iratok, számlák személyes leadása sem lehetséges.
Ügyfélszolgálat:
Központi ügyfélszolgálatunk a 2023. december 14 – 2024. január 8. közötti időszakban technikai okok miatt zárva tart. 2024. január 8. napjától ismételten várjuk ügyfeleinket a megszokott nyitvatartással új ügyfélszolgálati helyszínünkön, vagyis a 1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 18. címen. A nyitvatartásról honlapunk Kapcsolat menüpontjában talál információkat.
Gazdasági terület:
Az NHKV Zrt. 2023. év végi munkarendje alapján a postai úton 2023. december 22. napjáig beérkező számlákat áll módunkban befogadni, a személyesen az NHKV Zrt. címére (1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 18.) behozott számlák befogadási határideje 2023. december 22. 10:00 óra.
Az elektronikus számlák kiállításáról szóló értesítéseket a gazdasag@nhkv.hu email címre kérjük megküldeni, melyek befogadási határideje szintén 2023. december 22. 10.00 óra.
Kérjük, hogy a fenti időpontokig szíveskedjenek eljuttatni esedékes számláikat, azok pénzügyi teljesítése változatlanul, fizetési határidőben megtörténik. A megjelölt időpontokon túl beérkező számlák 2024. január 2-án kerülnek átvételre.