Adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva érheti el.

Haszonanyag elszámolási munkatárs

Az NHKV Zrt. haszonanyag elszámolási feladatok ellátására teljes munkaidőben, határozatlan idejű jogviszonyban foglalkoztatandó munkatársat keres.

FELADATOK
• beérkező elszámolások egyeztetése
• szállítólevelek, mérlegjegyek ellenőrzése
• vevő számlák ellenőrzése, készlet analitika vezetése
• szerződések formai és tartalmi ellenőrzése
• hatósági dokumentumok, engedélyek, ellenőrzése, rendszerezése
• táblázatok kezelése, jelentések, statisztikák készítése, adatbázis kezelés
• kapcsolattartás belső társosztályokkal
• kapcsolattartás külső partnerekkel
• levelezések, hiánypótlások készítése

ELVÁRÁSOK
• középfokú végzettség vagy szakirányú felsőfokú OKJ- s oklevél (pénzügyi, gazdálkodási terület)
• jó kommunikációs készség
• készségszintű informatikai ismeret, Excel, Word rendszerek rutinos használata;
• precizitás
• terhelhetőség; monotonitástűrés
• teljes körű hatósági erkölcsi bizonyítvány

ELŐNYT JELENT
• hulladékgazdálkodásban szerzett ismeret
• mérlegképes könyvelői szakképesítés
• pénzügyi, gazdasági területen szerzett diploma
• azonnali munkakezdés

Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Lajos u. 103.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény megjelölésével a karrier@nhkv.hu e-mail címre várjuk.

Adótanácsadó munkatárs

Az NHKV Zrt. Gazdasági Igazgatósága

Adótanácsadó munkatársat keres

FELADATOK

  • a költségvetési kapcsolatokhoz tartozó bevallások készítése és ellenőrzése
  • a vállalkozás egészére vagy egyes részterületére, ügyleteire irányuló ellenőrzési, adótervezési feladatok végzése
  • megbízás alapján költségvetési kapcsolatokat érintő adóigazgatási eljárásban való képviselet ellátása
  • adótanácsadói vélemények készítése
  • feltételes adómegállapítási kérelmek készítése, ellenőrzése
  • az új adójogi eljárási normák és hatósági iránymutatások nyomon követése
  • az adókötelezettségek teljesítésének ellenőrzése és felügyelete, az ellenőrzés módszereinek és menetének ismerete, tájékoztatás adása az ellenőrzések jogkövetkezményeiről
  • adófolyószámla nyomonkövetése, átvezetések elvégzése, kiutalási igények döntéselőkészítése, indítása
  • társ szakterületekkel együttműködés az adókötelezettségek teljesítését érintő gyakorlat szakszerű kialakításában
  • állásfoglalás kérések elkészítése, továbbítása
  • gazdasági események rögzítése a főkönyvben és analitikában
  • számlakorrekciók kezelése
  • külső és belső adatszolgáltatások teljesítése
  • statisztikai adatszolgáltatások teljesítése
  • szervezeti egyeséget érintő jogszabályváltozások követése
  • részvétel a havi, negyedéves, éves zárási feladatokban

ELVÁRÁSOK

  • felsőfokú gazdasági végzettség
  • adótanácsadói végzettség
  • mérlegképes könyvelői végzettség
  • 3-5 év hasonló munkakörben eltöltött gyakorlat
  • jó kommunikációs készség
  • egyéni és csapatmunkában való működés
  • önálló munkavégzés és tanulási hajlandóság
  • teljes körű hatósági erkölcsi bizonyítvány

A POZÍCIÓ ELNYERÉSÉHEZ ELŐNY

  • azonnali munkakezdés

AMIT KÍNÁLUNK

  • 100%-os állami tulajdonú, megbízható, stabil cégkörnyezetben hosszú távú munkalehetőség
  • szakmai kihívást jelentő érdekes feladatok
  • szakmai továbbképzések, szakmai fejlődési lehetőség
  • fiatalos, kreatív, összetartó és szakmailag kompetens csapat
  • versenyképes jövedelem + Cafetéria juttatás + mobiltelefon + laptop

Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Lajos u. 103.

A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény megjelölésével a karrier@nhkv.hu e-mail címre várjuk.

Rendszerüzemeltető munkatárs

Az NHKV Zrt. szervezetében működő IT Üzemeltetési terület felel az IT rendszerekkel támogatott üzleti folyamatok stabil működéséért. A magas szintű szolgáltatás érdekében az üzleti folyamatok informatikai támogatását folyamatosan növeli, korszerű technológiák alkalmazásával biztosítja a minőségi, stabil informatikai szolgáltatásainak fenntartását.

A támogatáshoz és a folyamatos fejlődés fenntartásához a Társaság az IT üzemeltetési csapatába RENDSZERÜZEMELTETŐ munkatársat keres.

FELADATOK
Fő feladatok
• Biztosítani a cég belső működéséhez szükséges, valamint a kulcsrakész üzleti megoldások alapjául szolgáló IT infrastruktúra rendelkezésre állását
• Integrált informatikai rendszerek üzemeltetése és támogatása
• Rendszereink folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, optimalizálása (SLA-k optimalizálása, fejlesztés)
• Együttműködés a partnerekkel (alvállalkozókkal, ügyfelekkel, szoftver és hardver beszállítókkal)
• Részvétel az új rendszerek kiépítésében, azok integrálásában
• A cég rendszereinek fejlesztésében, új megoldások specifikációjában való aktív részvétel
• Group Policy-k kezelése
• Windows szerver környezet konfigurálása, hibajavítás
• System Center Configuration Manager (SCCM) menedzselése KKV környezetben
• ElasticSearch logelemző rendszer menedzselése
• Mentési rendszer felügyelete
• Hálózati aktív eszközök menedzselése
• Tűzfalak konfigurációja, felügyelete
• Rendszer dokumentációk készítése, frissítése
Egyéb feladatok
• Ritkán/eseti jelleggel külső helyszíni munkavégzés
• Hardver problémák elhárítása
• Új megoldások keresése, implementálása, tesztelése

ELVÁRÁSOK
• Microsoft Windows, Office ismerete
• Microsoft Server 2012 R2 szerver környezet Üzemeltetés:
o Windows szerver (DCE) telepítési és üzemeltetési tapasztalat
o Microsoft Active Directory ismeret
o Microsoft Hyper-V virtualizáció tapasztalat
o Mentési rendszerek, konfigurálás ismeret
• Service Desk tevékenység ismerete
• 1-3 év tapasztalat
• Angol informatikai szakmai nyelv ismerete
• Dokumentáció készítésben való tapasztalat
• IT biztonsági alapismeretek
• Szükség esetén egyéni és csapatmunkában való működés
• Önálló munkavégzés és tanulási hajlandóság
• B kategóriás jogosítvány (hivatali gépjármű vezetése)

A POZÍCIÓ ELNYERÉSÉHEZ ELŐNY
• Linux környezet üzemeltetési tapasztalat
• SQL ismeret
• PostgreSQL adatbáziskezelő rendszer ismeret, tapasztalat
• ElasticSearch és log elemzési ismeretek, tapasztalatok
• Script nyelvek ismerete (groove, phyton, bash, stb, sql)
• JIRA ticketing rendszer adminisztrátori szintű ismerete
• WSO2 ESB üzemeltetési ismeret
• Kubernetes tapasztalat
• KKV tapasztalat

AMIT KÍNÁLUNK
• 100%-os állami tulajdonú, megbízható, stabil cégkörnyezetben hosszú távú munkalehetőség
• Szakmai kihívást jelentő érdekes feladatok
• Szakmai továbbképzések, szakmai fejlődési lehetőség
• Fiatalos, kreatív, összetartó és szakmailag kompetens csapat
• Versenyképes jövedelem + Cafetéria juttatás + mobiltelefon + laptop

Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Lajos u. 103.
A munkakör betölthető: az elbírálást követően azonnal

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény megjelölésével a karrier@nhkv.hu e-mail címre várjuk.

Szolgáltatási díj kalkulációs és elemző főmunkatárs

Az NHKV Zrt. szolgáltatási díj kalkulációs és elemző feladatok ellátására teljes munkaidőben, két év határozott idejű jogviszonyban foglalkoztatandó munkatársat keres.

FELADATOK
• beérkező szolgáltatási díj adatszolgáltatások feldolgozása
• közreműködik az adatszolgáltatási struktúra fejlesztésében, kidolgozásában
• elvégzi a megfelelőségi véleményezést és annak kiállításához biztosított dokumentumokban foglaltaknak az ellenőrzését
• részt vesz a társaság és a szervezeti egységének tevékenységét érintő tervek, cselekvési programok, stratégiák, jogszabály-tervezetek, belső szabályzatok és utasítások kidolgozásában, előkészítésében, véleményezésében
• elemző, értékelő munka előre definiált témákban
• adatbázis és táblázat kezelés
• kapcsolattartás belső társosztályokkal
• kapcsolattartás külső partnerekkel
• levelezések, hiánypótlások készítése

ELVÁRÁSOK
• felsőfokú végzettség környezetmérnök, mérnök, agrármérnök vagy közgazdász szakirányon
• jó kommunikációs készség
• készségszintű informatikai ismeret, Excel, Word, Outlook rendszerek rutinos használata
• precizitás
• terhelhetőség; monotonitástűrés
• teljes körű hatósági erkölcsi bizonyítvány

ELŐNYT JELENT
• hulladékgazdálkodásban szerzett gyakorlat
• statisztikai elemzői gyakorlat

Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Lajos u. 103.
A munkakör betölthető: várhatóan 2020. márciustól

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény megjelölésével a karrier@nhkv.hu e-mail címre várjuk.

Projektmenedzser

Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.
2016 óta a hazai hulladékgazdálkodási közszolgáltatás országos koordináló szerve.
Fejlesztési csapatunkba, budapesti irodánkba

P R O J E K T M E N E D Z S E R

munkatársat keresünk.

A Fejlesztési és Stratégiai Igazgatóságon azért dolgozunk, hogy a környezetvédelmi céloknak megfelelő hulladékgazdálkodási fejlesztések a lehető legoptimálisabb módon és időkeretben valósuljanak meg. Fejlesztéseink eredményeképp
• egyre több helyen lesz elérhető a szelektív hulladékgyűjtés,
• egyre kevesebb hulladék kerül hulladéklerakókba,
• nő a hasznosításra kerülő hulladékok mennyisége,
• nő a környezettudatosság a lakosság körében.
Ha szívügyed a környezetvédelem, szereted a dinamikus, kihívásokkal teli munkát, szívesen dolgoznál azért, hogy a fenti országos célok megvalósuljanak,
akkor nálunk a helyed!

Feladatok
• uniós és hazai finanszírozású hulladékgazdálkodási projektek menedzsmentje
• az NHKV Zrt. saját projektjeinek (pl. IT projektek) menedzsmentje
• hulladékgazdálkodási közszolgáltatókkal kapcsolatos koordináció és ügyintézés
• vagyonkezeléssel kapcsolatos koordináció és ügyintézés
• szakmai szervekkel való kapcsolattartás
• stratégiai tervek és szakmai anyagok véleményezése, koordinációja

Elvárások
• mérnöki, jogi vagy gazdasági szakterületen szerzett felsőfokú végzettség
• hulladékgazdálkodással kapcsolatos tanulmányok és/vagy munkatapasztalat
• projektmenedzsment tapasztalat
• MS Office vagy hasonló szoftver ismerete
• megoldásorientált, gyakorlatias hozzáállás
• önálló, felelősségteljes munkavégzés
• erős kommunikációs készség, jó íráskészség
• teljes körű hatósági erkölcsi bizonyítvány

Előnyt jelent
• hulladékgazdálkodási területen szerzett többéves tapasztalat
• uniós projektek menedzsmentjében szerzett tapasztalat
• azonnali munkakezdés lehetősége
• B jogosítvány

Amit kínálunk
• versenyképes fizetés
• mozgalmas, kihívásokkal teli munka
• szakmai fejlődési lehetőség
• inspiráló munkakörnyezet, jó csapat

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, MT szerint

Jogviszony: határozatlan idejű

Munkavégzés helye: 1036 Budapest Lajos u. 103.

Jelentkezés módja: Ha a lehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajzod és motivációs leveled fizetési igény megjelölésével a karrier@nhkv.hu e-mail címre.

Jelentkezés határideje: 2020. február 20.

Várható munkakezdés: az elbírálást követően azonnal