SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az NHKV Zrt. célja, hogy minden igényt kielégítő ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfeleinek. Ezért 2021 tavaszától az ország számos pontján személyes ügyfélszolgálati irodákon keresztül is elérhető a vállalat.

Milyen kérdésekben keresse ügyfélszolgálatunkat?

Országos lefedettséggel, összesen 178 településen vehető igénybe személyes ügyfélszolgálat a hulladékszámla kapcsán felmerülő kérdések kezelésére az alábbi ügytípusokban:

• hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás kérése,
• díjnet, e-számla ügyintézés,
• folyószámla kivonat, egyenlegközlő kiadása,
• hulladékgazdálkodási közszolgáltatási fizetési kedvezményekkel kapcsolatos kérelmek felvétele,
• ingatlanhasználói adatváltozások és ezzel összefüggően a díjhátralék beszedése érdekében folytatott adatváltozások kezelése,
• számlamásolat, pótcsekk kiállítása,
• számlaegyenleggel kapcsolatos bejelentések és panaszok felvétele,
• számlabefizetések kezelése,
• számlakorrekciókkal kapcsolatos bejelentések rögzítése, kezelése,
• egyéb bejelentések és panaszok felvétele, kezelése.

Hol és mikor érhetőek el a személyes ügyfélszolgálati irodák?

A személyes ügyfélszolgálatok meghatározott időpontokban a Magyar Posta Zrt., valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. irodáiban, fiókjaiban érhetőek el, az arra kijelölt ablakban.

A fenti ügyek kezelésére az alábbi NHKV Zrt ugyfelszolgalati nyitvatartasok elérhető listán szereplő helyszíneken és időpontokban van lehetőség. Kérjük, mielőtt elindul, mindenképp ellenőrizze a címet és a nyitvatartást!

Közszolgáltatókat érintő kérdések

Fontos, a közszolgáltatók hatáskörébe tartozó feladatok ügyintézése továbbra is a megszokott módon, a közszolgáltatók ügyfélszolgálatán történik, úgy mint:

● hulladékszállítással (például többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje vagy mozgatása stb.),
● adatváltozással (szerződéskötéssel, -módosítással, -megszüntetéssel),
● illetve az egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyintézés.

Használja a közszolgáltató keresőt, hogy megtalálja a lakóhelyéhez tartozó közszolgáltatót.

Telefonos és írásos ügyfélszolgálat

A személyes ügyfélszolgálatok mellett kollégáink továbbra is állnak rendelkezésükre az alábbi elérhetőségeken:

● E-mail cím: ugyfelszolgalat@nhkv.hu
● Levelezési cím: 1300 Budapest, Pf. 333
● Telefon: +36 (1) 999 6464