bejegyzes_bianco
április 27, 2021 Egyéb, Főoldal, Hírek

Változások a személyes ügyintézésben az NHKV Zrt.-nél

A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. ügyfélszolgálati munkatársai 2021. április 12. napjától újra rendelkezésre állnak – időpontfoglalást követően – az alábbi nyitvatartási időben a 1036 Budapest, Lajos utca 103. címen.

Személyes ügyfélszolgálatunk ügyfélfogadási ideje munkanapokon:

Hétfő:           08:00 – 16:30

Kedd:            08:00 – 16:30

Szerda:          08:00 – 16:30

Csütörtök:    08:00 – 16:30

Péntek:         08:00 – 14:00

 

Amennyiben személyesen keresi fel társaságunkat, akkor előzetesen a +36 (1) 999 6464 telefonszámon ügyintézési időpontot szükséges foglalnia munkatársainkhoz.

Élőhangos telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban fogadja hívását munkanapokon:

Hétfő:           08:00 – 20:00

Kedd:            08:00 – 17:00

Szerda:          08:00 – 17:00

Csütörtök:    08:00 – 17:00

Péntek:         08:00 – 15:00

Az ügyintézéshez egészségügyi szempontból biztonságos körülményeket kívánunk teremteni, ezért az alábbi szabályok betartása mellett várjuk ügyfeleinket az előre egyeztetett időpontban:

– a személyes ügyintézés során kötelező az ügyfél száját és orrát folyamatosan eltakaró maszk viselése,

– a helyiségbe történő belépés előtt kötelező a kézfertőtlenítés, amelyhez az NHKV Zrt. biztosítja a fertőtlenítőt,

– az ügyféltérben egyszerre csak a nyitva tartó munkapultokkal megegyező számú ügyfél tartózkodhat

– várakozni az előtérben illetve az épületen kívül lehet a távolságtartásra (1,5 méter) vonatkozó szabályok betartásával.

Kérjük Ügyfeleink szíves megértését és együttműködését!

Üdvözlettel:

                                                                     NHKV Zrt.