bejegyzes_bianco
június 19, 2020 Egyéb, Főoldal, Hírek

Változások az ügyintézésben az NHKV Zrt.-nél

A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. munkatársai 2020. június 22. napjától újra rendelkezésre állnak az alábbi nyitvatartási időben az ügyfélszolgálatunkon 1036 Budapest, Lajos utca 103. címen.

Személyes ügyfélszolgálatunk ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 08:00 – 16:30
Kedd: 08:00 – 16:30
Szerda: 08:00 – 16:30
Csütörtök: 08:00 – 16:30
Péntek: 08:00 – 14:00

Ugyanakkor továbbra is javasoljuk minden kedves Ügyfelünknek, hogy elsődlegesen telefonos vagy elektronikus ügyintézési csatornánkat használja.
Telefon: +36 (1) 999 6464
Élőhangos telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban fogadja hívását:
Hétfő: 08:00 – 20:00
Kedd: 08:00 – 17:00
Szerda: 08:00 – 17:00
Csütörtök: 08:00 – 17:00
Péntek: 08:00 – 15:00
E-mail: ugyfelszolgalat@nhkv.hu

Amennyiben mégis személyesen keresik fel társaságunkat, akkor előzetesen a +36 (1) 999 6464 telefonszámon ügyintézési időpont foglalható munkatársainkhoz.

Az ügyintézéshez egészségügyi szempontból biztonságos körülményeket kívánunk teremteni, ezért az alábbi szabályok betartása mellett várjuk ügyfeleinket:

– a személyes ügyintézés során kötelező a maszk viselése,
– a helyiségbe történő belépés előtt kötelező a kézfertőtlenítés, amelyhez az NHKV Zrt. biztosítja a fertőtlenítőt,
– ügyféltérben egyszerre csak a nyitva tartó munkapultokkal megegyező számú ügyfél tartózkodhat.

Kérjük Ügyfeleink szíves megértését és együttműködését!